Acceptă provocarea!

Aplică acum pentru programe de dezvoltare profesională și personală

 

Înscrie-teFonduri UE

Acceptă provocarea!

Aplică acum pentru programe de dezvoltare profesională și personală

 

Înscrie-te

Îți oferim workshop-uri și cursuri acreditate ANC în dezvoltarea ta profesională.

Obiectiv general: îmbunătățirea competențelor și abilităților manageriale în rândul a 510 persoane, manageri și angajați din departamentele de resurse umane din cadrul companiilor din sectorul TIC, din Regiunea de Dezvoltare Vest, prin participarea la programe de formare profesională în scopul creșterii competitivității acestora și adaptării la schimbare.

Workshop-uri

 Resurse Umane – Leadership

Agile Project Management

Antreprenoriat și Intraprenoriat

Capacitarea femeilor din sectorul TIC

Cursuri acreditate

Manager Inovare

Competențe Antreprenoriale

Resurse Umane

~

Traineri de top

Programele propuse, susținute de traineri de top cu o vastă experiență, vin cu o abordare inovativă croită pe nevoile și așteptările voastre.

Reinventează-te:

Rămâi relevant prin formare profesională continuă!

Singura constantă a lumii în care trăim este schimbarea. În dinamica economiei de astăzi, fie invățăm permanent fie riscăm să devenim irelevanți. Formarea profesională continuă, deschiderea spre cunoaștere și auto-educarea au devenit elemente esențiale pentru stabilitatea și calitatea unei carierei profesionale. Globalizarea economică ne pune în competiție cu lumea întreagă, dezvoltarea tehnologică face munca să fie mult mai mult bazată pe aptitudinile și competențele noastre cognitive decât pe rutină dar în acelasi timp beneficiem de un acces extraordinar la resurse infinite de educație și cunoaștere. Reinventează-te și rămâi relevant!

Reinventează-te:

Rămâi relevant prin formare profesională continuă!

Singura constantă a lumii în care trăim este schimbarea. În dinamica economiei de astăzi, fie invățăm permanent fie riscăm să devenim irelevanți. Formarea profesională continuă, deschiderea spre cunoaștere și auto-educarea au devenit elemente esențiale pentru stabilitatea și calitatea unei carierei profesionale. Globalizarea economică ne pune în competiție cu lumea întreagă, dezvoltarea tehnologică face munca să fie mult mai mult bazată pe aptitudinile și competențele noastre cognitive decât pe rutină dar în acelasi timp beneficiem de un acces extraordinar la resurse infinite de educație și cunoaștere. Reinventează-te și rămâi relevant!

Formarea profesională continuă dezvoltă cariere și afaceri de succes!

Z

12 % din salariaţii UE cu vârste între 25 şi 64 ani au urmat un curs de formare profesională în ultima lună. În România, în 2016 proporţia era de 1% şi a înregistrat o tendință de scădere în ultimii 2 ani, cu 3%. (sursa: EUROSTAT)

Z

În Uniunea Europeană, 68% din companiile cu peste 250 de salariaţi le oferă acestora, posibilitatea de a se perfecţiona în domeniul ITC, În România rata este de doar 28%.

De ce avem nevoie de formare profesională continuă?

Z

Formarea profesională a dus la creșterea oportunităților de avansare, la un loc de muncă mai bine plătit, sau, la dezvoltarea competențelor de lucru în echipă. 60% dintre angajatori certifica faptul că formarea profesională duce la creșterea calității resursei umane și implicit la creșterea productivității.

Z

Generează o competitivitate mai bună a produselor și serviciilor livrate de către companie.

Despre cursuri și workshop-uri

Cursurile noastre acoperă o paletă largă de teme cu scopul de a vă oferi noi oportunități de formare profesională pentru a vă dezvolta o carieră de succes.

  • Curs – Manager inovare
  • Curs – Competențe antreprenoriale 
  • Curs – Analist resurse umane 
  • Workshop – Resurse umane – Leadership 
  • Workshop – Management de proiect – Agile
  • Workshop – Antreprenoriat / Intraprenoriat
  • Workshop – Capacitarea femeilor in sectorul ITC

Descoperă fiecare curs în parte precum și detalii despre trainerii noștri vizitând secțiunea de mai jos.

Despre cursuri și workshop-uri

Cursurile noastre acoperă o paletă largă de teme cu scopul de a vă oferi noi oportunități de formare profesională pentru a vă dezvolta o carieră de succes.

  • Curs – Manager inovare
  • Curs – Competențe antreprenoriale 
  • Curs – Analist resurse umane 
  • Workshop – Resurse umane – Leadership 
  • Workshop – Management de proiect – Agile
  • Workshop – Antreprenoriat / Intraprenoriat
  • Workshop – Capacitarea femeilor in sectorul ITC

Descoperă fiecare curs în parte precum și detalii despre trainerii noștri vizitând secțiunea de mai jos.

Trainerii noștri

 

Liviu Meseşan

Manager inovare

Despre Liviu Meseşan
  • Director Departament Cercetare si Inovare, Consultant și Antreprenor 18 ani de experiență în IT în calitate de Trainer.
  • Folosește de 8 ani metodologiile Lean și Agile, având roluri ca și Scrum Master, Product Owner, Agile Coach, Agile Consultant cu transformări Agile la nivel de companii de software.
  • Peste 1.000 de participanți la cursurile și workshop-urile susținute.
  • Expertiză în dezvoltarea de software, furnizarea de servicii IT și în administrarea afacerilor.
  • A introdus conceptele Agile la nivel Universitar, susținând cursuri pentru studenții masteranzi de la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.
  • Trainer, mentor, coach și consultant orientat spre rezultate.
  • Certificare de Trainer, CSM (Certified ScrumMaster), CSPO (Certified Scrum Product Owner), SPC4 (SAFe. Program Consultant), Management de proiect, Management strategic.
  • Pasionat de Agile si Inovare, co-organizator AgileTalks Meetup Timișoara.
De ce să participi la acest curs?
  • Inovarea în domeniul IT este un must-have pentru ca o companie să rămănă competitivă
  • Creşterea creativităţii şi modele de încurazare a a proceselor inovative
  • Gestionarea datelor de date privind ideile de inovare
  • Abilitatea de a valorifica capitalul intelectual al firmei aparţine managementului modern
Ce vei obține în urma participării la curs?
  • Înțelegerea procesului de inovare şi valorificarea cunoştinelor,
  • Descoperirea metodelor de evaluare a procesului de inovare
  • Aprofundarea noțiunilor de management al propritetăţii intelectuale,
  • Noi modalități de soluţionare a problemelor managerului de inovare, schimbarea atitudinii faţă de procesele de inovare şi dezvoltare ale unei culturi organizaţionale cu specific inovativ
  • Analiză şi sinteză a informaţiilor şi ideilor inovative
  • Realizarea benchmarking pentru compararea cu firmele de top din acelaşi domeniu
  • Rolurile managerului de inovare (interpersonal, informațional și decizional)
  • Motivarea echipei în vederea stimulării ideilor creative

Curs autorizat ANC

Durata:  45 ore

Calendar curs

Grupa 1 – 22-25 Octombrie

Examen Grupa 1- 2 Noiembrie

Grupa 2 – 5-8 Noiembrie

Grupa 3 – 20-21 Noiembrie, 28-29 Noiembrie

Examen toate grupele – 3 Decembrie

 

 

 

Mircea Mitruțiu

Competențe Antreprenoriale

Despre Mircea Mitruțiu
  • Şi-a început activitatea în mediul de afaceri ca publisher al revistei economice “Banat Business”.
  • Lucrează cu start-up-uri și firme mijlocii, trecând zilnic prin provocări asociate definirii și consolidării brandului personal și de companie, poziționării și diferențierii pe piață, definirii viziunii strategice, organizării afacerii, atragerii, motivării și fidelizării talentelor.
  • 17 ani de consultanță în afaceri și management suprapuși în ultimii 10 ani peste livrarea de training-uri pe teme de relații publice, comunicare, marketing, business development și vânzări.
  • A interacționat cu antreprenorii și echipele de middle-management din peste 35 de ÎMM-uri din servicii profesionale, IT.
  • Are doctorat în marketing, două masterate – de management și marketing și de advocacy.
  • A livrat peste 1.500 de ore efective de curs în sală și a instruit peste 1.400 de cursanți.
  • Curios din fire, dornic de împărtășire a experiențelor și schimb de opinii, deschis spre a cunoaște noi oameni interesanți, activi și cu inițiativă.
  • Profil complet LinkedIn – http://lnkd.in/aNqYJs
De ce să participi la acest curs?
  • Educația antreprenorială este necesară pentru că avem nevoie de mai mulți antreprenori educați economic și financiar care să asigure un țesut viu și regenerabil mediului de afaceri local, să creeze noi locuri de muncă, noi produse și servicii inovative și să genereze o dezvoltare sustenabilă.
  • Competențele antreprenoriale te ajută să prosperi într-o piață competitivă, unde valoarea se măsoară doar prin utilitate, prin soluțiile realiste care rezolvă problemele, nevoile și așteptările celorlalți.
Ce vei obține în urma participării la curs?
  • Înțelegi mai bine conceptul de antreprenoriat și caracteristicile comune ale antreprenorilor.
  • Clarifici aspectele specifice antreprenoriatului în IT.
  • Cunoști cadrul legislativ și instituțional asociat lansării în afaceri.
  • Identifici sursele de oportunități de afaceri și finanțare a investițiilor și a capitalului de lucru.
  • Realizezi o strategie de dezvoltare și un plan de afaceri al firmei.
  • Înveți să analizezi piața-țintă și să formulezi un mix de marketing.
  • Îți consolidezi abilitățile de leadership și management.
  • Deprinzi abilități eficiente de comunicare, negociere, networking, coaching și mediere.
  • Cunoști tehnici de inovare și stimulare a creativității.
  • Dobândești noțiuni de branding și management de proiect.

 

Curs autorizat ANC.

Durata: 40 ore.

Calendar curs

Grupa 1 – 17-19 Octombrie

Examen Grupa 1 – 2 Noiembrie

Grupa 2 – 31 Octombrie, 1-2 Noiembrie

Examen Grupa 2 – 16 Noiembrie

Grupa 3 – 14-16 Noiembrie

Examen Grupa 3 – 23 Noiembrie

 

 

Răzvan Cirică

Analist Resurse Umane

Despre Răzvan Cirica
  • Doctor în Management, actualmente project manager la Banca Mondială
  • Trainer care şi-a acumulat şi dezvoltat expertiza în sectorul de stat, în ONG, în domeniul privat, în cadrul companiilor multinaționale şi în calitate de consultant independent.
  • Experienţă în dezvoltarea instituţiilor, a structurilor şi afacerilor în domeniul public, privat şi neguvernamental.
  • Experienţă de peste 20 de ani în management de proiect, inclusiv în domeniul reformei administraţiei publice.
  • Coordonator al negocierilor României în vederea aderării la UE pe capitolele 2 (Libera circulaţie a lucrătorilor) şi 13 (Ocupare în afaceri sociale).
  • Coordonator (2001-2002) al departamentului de asistenţă socială din cadrul Ministerului Muncii, Protecţiei Sociale și Familiei.
  • Coordonator al înfiinţării Agenţiei de Implementare Phare pentru componenta Coeziune Economică şi Socială (sub-componenta Dezvoltarea Resurselor Umane), precursor al AM POSDRU.
  • Formator certificat ANC.
  • Studii post-universitare în materie de guvernanţă, managementul riscului și control intern.
  • Abilităţi solide de negociere cu partenerii naţionali de dialog social şi negocieri internaţionale.
  • Cunoştinţe solide ale acquis-ului comunitar în domeniul ocupării, relaţiilor de muncă, sănătăţii şi securităţii în muncă şi al afacerilor sociale.
  • Expertiză semnificativă în proiecte cu finanţare internaţională (inclusiv Phare si FSE) – pornind de la identificarea nevoilor, structurarea consorţiului, scrierea propunerii de proiect şi până la implementare.
De ce să participi la acest curs?
  • În orice organizație factorul uman este cel mai important, iar analistul are posibilitatea, dar și responsabilitatea să interacționeze și să identifice persoanele-cheie pentru organizația din care face parte
  • Este de datoria Analistului de Resurse Umane să acorde în continuare sprijin și suport acestor persoane-cheie, astfel încât organizația să fie una de succes, cu ajutorul resurselor pe care le are
  • Vei descoperi toate competențele necesare unei persoane în vederea derulării activităților specifice unui departament de Resurse Umane
Ce vei obține în urma participării la curs?
  • Înțelegerea procesului de recrutare și de selecție a resurselor umane
  • Învățarea noțiunilor de gestiune și evidență a personalului
  • Deprinderea abilităților de proiectare organizatorică de ansamblu, atât la nivel de departament, cât și de funcție
  • Planificarea resurselor umane, elaborarea și gestionarea fișelor de post
  • Normarea corectă a muncii, motivarea şi sancţionarea lucrătorilor
  • Realizarea evaluării performanțelor resurselor umane, sistemul de management al calitaţii

Curs autorizat ANC

Durată:  40 ore

Calendar curs

Grupa 1 – 22-24 Noiembrie

Examen grupa 1 – 14 Decembrie

Grupa 2 – 13-15 Decembrie

Examen grupa 2 – 12 Ianuarie

 

 

Răzvan Ogîrcin

Resurse Umane – Leadership

Despre Răzvan Ogîrcin
  • 24 de ani experiență în training, consultanță, workshop;
  • Peste 800 de programe de training şi dezvoltare livrate;
  • Mai mult de 10.000 participanţi în training-urile livrate;
  • Peste 90 de companii multinaționale în portofoliul individual de clienți;
  • Conduce, din anul 1994, AIMS Human Capital Timişoara;
  • Certificat de Seneca College of Applied Arts în Managementul Resurselor Umane;
  • Licenţiat în folosirea şi aplicarea unor instrumente de evaluare a comportamentului folosite la nivel internaţional – Human Synergistics, Thomas Management International System, SDI International, licenţiat Solutions Focused Coaching methodology;
  • Arii de expertiză: Leadership, Management, Formare de Traineri, Cultura Organizațională, Abilităţi de Comunicare, Comunicare Organizaţională, Managementul Resurselor Umane, Managementul Echipei, Planificarea şi Dezvoltarea Carierei, Recrutare și Selecție, Managementul Timpului, Coaching, Managementul Conflictelor, Rezolvarea Problemelor, Inteligenţă Emoţională.
De ce să participi la acest workshop?
  • Dezvoltarea abilităților de leadership, succesul proiectelor de schimbare şi transformare, dar și gestionarea aspectelor organizatorice și de management a resursei umane sunt aspecte cheie într-o organizație prosperă.
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Cunoașterea termenului de Leadership – concept, definiție, abordări
  • Învățarea rolurilor unui lider și diferența dintre Lider și Manager
  • Identifică tipurile de lideri și modelul de leadership propus
  • Dobândeşte noțiuni mai clare asupra: leadership-ului și culturii organizaționale, formarea unei echipe, cultura unei companii (valori, viziune, strategie)
  • Cunoaşterea factorilor care generează cultura organizațională
  • Învăţarea noţiunilor cu privire la culturi defensive și constructive, Modelul Human Synergistics și  impactul creat de stilurile de leadership constructiv
  • Deprinde tehnici de motivare și comportamente eficiente de lider

Durată: 4 ore

Tipul activității: workshop

Calendar workshop

Grupa 1 – 24 August

Grupa 2 – 19 Septembrie

Grupa 3 – 16 Octombrie

Grupa 4 – 14 Noiembrie

Grupa 5 – 19 Decembrie

Grupa 6 – 18 Ianuarie

Liviu Meseşan

Management de proiect- agile

Despre Liviu Meseşan
  • Director Departament Cercetare si Inovare, Consultant și Antreprenor 18 ani de experiență în IT în calitate de Trainer.
  • Folosește de 8 ani metodologiile Lean și Agile, având roluri ca și Scrum Master, Product Owner, Agile Coach, Agile Consultant cu transformări Agile la nivel de companii de software.
  • Peste 1.000 de participanți la cursurile și workshop-urile susținute.
  • Expertiză în dezvoltarea de software, furnizarea de servicii IT și în administrarea afacerilor.
  • A introdus conceptele Agile la nivel Universitar, susținând cursuri pentru studenții masteranzi de la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.
  • Trainer, mentor, coach și consultant orientat spre rezultate.
  • Certificare de Trainer, CSM (Certified ScrumMaster), CSPO (Certified Scrum Product Owner), SPC4 (SAFe. Program Consultant), Management de proiect, Management strategic.
  • Pasionat de Agile si Inovare, co-organizator AgileTalks Meetup Timișoara.
De ce să participi la acest workshop?
  • Informaţii asupra modului de lucru Agile.
  • Înțelegerea valorilor și principiilor Agile,
  • Dialoguri interactive, jocuri și exerciț
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Înțelegere mai profundă a valorilor şi principiilor Agile.
  • Claritate privind rolurile și responsabilitățile individuale și de echipă.
  • Prezentarea Framework-urilor Agile, cum ar fi: Scrum, Kanban, SAFe.
  • Aplicarea metodei de lucru Agile în departamentele de HR, R&D și Servicii.

Nivel workshop: Începător spre intermediar.

Durată: 4 ore

Tipul activității: worskhop

Calendar workshop

Grupa 1 – 22 August

Grupa 2 – 21 Septembrie

Grupa 3 – 5 Octombrie

Grupa 4 – 26 Noiembrie

Grupa 5 – 3 Decembrie

Grupa 6 – 14 Ianuarie

 

 

 

Lucian Mihăilescu

Antreprenoriat / Intraprenoriat

Despre Lucian Mihăilescu
  • Absolvent al specializărilor: Sisteme Informaționale pentru afaceri și Master în Business Administration;
  • Trainer certificat ANC din 2012;
  • Certificări în: Risk management (MoR), Project Management (Prince2), Vânzări, Negociere, Team management (HPDI & Jim Bagnola), Leadership (HPDI & Jim Bagnola), Comunicare eficientă (Process Communication Model), Competențe antreprenoriale și Expert accesare fonduri europene;
  • “Carieră” începută după primele 3 luni de facultate, când a demarat primul start-up în camera de cămin;
  • În prezent deține un StartUp pe e-commerce în UK și o firmă de consultanță în Timișoara;

Am acceptat provocarea de facilita workshop-ul ”Antreprenoriat – de la idee la afacere”, pentru a stârni interesul spre antreprenoriat în Timișoara și nu în ultimul rând pentru a da o mână de ajutor pentru a aduce România acolo unde ne dorim cu toții.”

De ce să participi la acest workshop?
  • Educația antreprenorială este un atuu de care nu ne putem lipsi în contextul progresului de la idee la business
  • Creşterea numărului de antreprenori în mediul de afaceri local poate duce la o dezvoltare sustenabilă
  • Începerea şi apoi dezvoltarea unei afaceri este un succes când ai acces şi aplici informaţii primite de la persoane experimentate şi calificate în domeniul antreprenorial.
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Înțelegerea mai buna a procesului de demarare a unei afaceri
  • Identificarea şi clarificarea elementelor cheie ale acestui proces
  • Realizearea unui plan de afaceri şi a unei analize de pieţă
  • Cunoașterea oportunităților de finanțare prezente în piață, scalarea națională și internațională
  • Vei identifica surse de oportunități de afaceri și finanțare a investițiilor și a capitalului de lucru
  • Analiza riscurile
  • Demontarea, împreună cu trainerul, a diverselor mituri ce planează în jurul antreprenoriatului.

 Tipul activității: workshop

Durată: 4 ore

Calendar workshop

Grupa 1 – 27 Septembrie

Grupa 2 – 29 Octombrie

Grupa 3 – 19 Noiembrie

Grupa 4 – 17 Decembrie

Grupa 5 – 15 Ianuarie

Grupa 6 – 13 Noiembrie

Codruța Lucuța

Capacitarea femeilor în sectorul TIC

Despre Codruța Lucuța
  • Absolventă a Facultății de Psihologie, cu studii postuniversitare în Psihologie Organizaţională şi Leadership.
  • Peste 2.000 de participanți în programele de training susținute până în prezent;
  • Cel puţin 40 de sesiuni de training și workshop-uri livrate anual în ultimii 7 ani;
  • Mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul resurselor umane şi peste 13 ani de experienţă în cadrul AIMS Executive Search and Consulting;
  • A gestionat numeroase proiecte din multiple arii: Training, Centre de Evaluare şi Dezvoltare pentru manageri şi non-manageri, Proiecte de Cultură Organizaţională, Studii Salariale, Studii de Satisfacţie, Workshop-uri de grup, Coaching Individual, Recrutare şi Selecţie pentru management de mijloc şi de top;
  • Experienţă vastă în utilizarea unor instrumente certificate Human Synergistics, MISCEIT  și Strenghts Deployment Inventory, utilizate în proiecte de dezvoltare individuală, de grup şi organizaţionale;
  • Trainer colaborator al Design Sprint Academy Berlin, cu rolul de a dezvolta facilitatori din diverse industrii, în special cel de IT în adoptarea Design Sprint-ului, ca metodologie de lucru în proiectele de inovație.
De ce să participi la acest workshop?
  • Ai șansa de a lua parte la un experiment, în care, alături de ceilalți cursanți, vei porni într-o călătorie în realitatea înconjurătoare a mediului de lucru IT&C, prin care vei avea posibilitatea de a identifica elementele care determină deciziile femeilor din IT, de a-și dori și, prin consecință, de a urma o carieră ascendentă în acest domeniu
  • Workshop-ul va fi unul inspirațional si motivațional, bazat pe studii de caz, aplicații practice și consiliere în jurul unor teme importante
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Îînțelegerea mai bună a realităţii mediului IT&C românesc – ce ne motivează și ce ne trage înapoi?
  • Cunoașterea mai bună a elementelor legate de diferențele de gen & stiluri de leadership – mituri sau realitate?
  • Conștientizarea efectelor etichetării sociale și a educației stereotipe de gen în dezvoltarea motivației
  • Realizarea corelațiilor între cariera managerială și încrederea în sine
  • Cunoașterea comunități și organizații dedicate femeilor din domeniul IT&C
  • Vei avea posibilitatea de a accesa studii de caz: Femei-lider in Tech

Tipul activității: workshop

Durată: 4 ore

Calendar workshop

Grupa 1 – 25 Septembrie

Grupa 2 – 12 Octombrie

Grupa 3 – 27 Noiembrie

Grupa 4 – 10 Decembrie

Grupa 5 – 31 Ianuarie

Grupa 6 – 7 Februarie

 

 

Trainerii noștri

 

 

Liviu Meseşan

Manager inovare

Despre Liviu Meseşan
  • Director Departament Cercetare si Inovare, Consultant și Antreprenor 18 ani de experiență în IT în calitate de Trainer.
  • Folosește de 8 ani metodologiile Lean și Agile, având roluri ca și Scrum Master, Product Owner, Agile Coach, Agile Consultant cu transformări Agile la nivel de companii de software.
  • Peste 1.000 de participanți la cursurile și workshop-urile susținute.
  • Expertiză în dezvoltarea de software, furnizarea de servicii IT și în administrarea afacerilor.
  • A introdus conceptele Agile la nivel Universitar, susținând cursuri pentru studenții masteranzi de la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.
  • Trainer, mentor, coach și consultant orientat spre rezultate.
  • Certificare de Trainer, CSM (Certified ScrumMaster), CSPO (Certified Scrum Product Owner), SPC4 (SAFe. Program Consultant), Management de proiect, Management strategic.
  • Pasionat de Agile si Inovare, co-organizator AgileTalks Meetup Timișoara.
De ce să participi la acest curs?
  • Inovarea în domeniul IT este un must-have pentru ca o companie să rămănă competitivă
  • Creşterea creativităţii şi modele de încurazare a a proceselor inovative
  • Gestionarea datelor de date privind ideile de inovare
  • Abilitatea de a valorifica capitalul intelectual al firmei aparţine managementului modern
Ce vei obține în urma participării la curs?
  • Înțelegerea procesului de inovare şi valorificarea cunoştinelor,
  • Descoperirea metodelor de evaluare a procesului de inovare
  • Aprofundarea noțiunilor de management al propritetăţii intelectuale,
  • Noi modalități de soluţionare a problemelor managerului de inovare, schimbarea atitudinii faţă de procesele de inovare şi dezvoltare ale unei culturi organizaţionale cu specific inovativ
  • Analiză şi sinteză a informaţiilor şi ideilor inovative
  • Realizarea benchmarking pentru compararea cu firmele de top din acelaşi domeniu
  • Rolurile managerului de inovare (interpersonal, informațional și decizional)
  • Motivarea echipei în vederea stimulării ideilor creative

Curs autorizat ANC

Durata:  45 ore

Calendar curs

Grupa 1 – 22-25 Octombrie

Examen Grupa 1- 2 Noiembrie

Grupa 2 – 5-8 Noiembrie

Grupa 3 – 20-21 Noiembrie, 28-29 Noiembrie

Examen toate grupele – 3 Decembrie

 

Mircea Mitruțiu

Competențe Antreprenoriale

Despre Mircea Mitruțiu
  • Şi-a început activitatea în mediul de afaceri ca publisher al revistei economice “Banat Business”.
  • Lucrează cu start-up-uri și firme mijlocii, trecând zilnic prin provocări asociate definirii și consolidării brandului personal și de companie, poziționării și diferențierii pe piață, definirii viziunii strategice, organizării afacerii, atragerii, motivării și fidelizării talentelor.
  • 17 ani de consultanță în afaceri și management suprapuși în ultimii 10 ani peste livrarea de training-uri pe teme de relații publice, comunicare, marketing, business development și vânzări.
  • A interacționat cu antreprenorii și echipele de middle-management din peste 35 de ÎMM-uri din servicii profesionale, IT.
  • Are doctorat în marketing, două masterate – de management și marketing și de advocacy.
  • A livrat peste 1.500 de ore efective de curs în sală și a instruit peste 1.400 de cursanți.
  • Curios din fire, dornic de împărtășire a experiențelor și schimb de opinii, deschis spre a cunoaște noi oameni interesanți, activi și cu inițiativă.
  • Profil complet LinkedIn – http://lnkd.in/aNqYJs
De ce să participi la acest curs?
  • Educația antreprenorială este necesară pentru că avem nevoie de mai mulți antreprenori educați economic și financiar care să asigure un țesut viu și regenerabil mediului de afaceri local, să creeze noi locuri de muncă, noi produse și servicii inovative și să genereze o dezvoltare sustenabilă.
  • Competențele antreprenoriale te ajută să prosperi într-o piață competitivă, unde valoarea se măsoară doar prin utilitate, prin soluțiile realiste care rezolvă problemele, nevoile și așteptările celorlalți.
Ce vei obține în urma participării la curs?
  • Înțelegi mai bine conceptul de antreprenoriat și caracteristicile comune ale antreprenorilor.
  • Clarifici aspectele specifice antreprenoriatului în IT.
  • Cunoști cadrul legislativ și instituțional asociat lansării în afaceri.
  • Identifici sursele de oportunități de afaceri și finanțare a investițiilor și a capitalului de lucru.
  • Realizezi o strategie de dezvoltare și un plan de afaceri al firmei.
  • Înveți să analizezi piața-țintă și să formulezi un mix de marketing.
  • Îți consolidezi abilitățile de leadership și management.
  • Deprinzi abilități eficiente de comunicare, negociere, networking, coaching și mediere.
  • Cunoști tehnici de inovare și stimulare a creativității.
  • Dobândești noțiuni de branding și management de proiect.

 

Curs autorizat ANC.

Durata: 40 ore.

Calendar curs

Grupa 1 – 17-19 Octombrie

Examen Grupa 1 – 2 Noiembrie

Grupa 2 – 31 Octombrie, 1-2 Noiembrie

Examen Grupa 2 – 16 Noiembrie

Grupa 3 – 14-16 Noiembrie

Examen Grupa 3 – 23 Noiembrie

 

Răzvan Cirică

Analist Resurse Umane

Despre Răzvan Cirica
  • Doctor în Management, actualmente project manager la Banca Mondială
  • Trainer care şi-a acumulat şi dezvoltat expertiza în sectorul de stat, în ONG, în domeniul privat, în cadrul companiilor multinaționale şi în calitate de consultant independent.
  • Experienţă în dezvoltarea instituţiilor, a structurilor şi afacerilor în domeniul public, privat şi neguvernamental.
  • Experienţă de peste 20 de ani în management de proiect, inclusiv în domeniul reformei administraţiei publice.
  • Coordonator al negocierilor României în vederea aderării la UE pe capitolele 2 (Libera circulaţie a lucrătorilor) şi 13 (Ocupare în afaceri sociale).
  • Coordonator (2001-2002) al departamentului de asistenţă socială din cadrul Ministerului Muncii, Protecţiei Sociale și Familiei.
  • Coordonator al înfiinţării Agenţiei de Implementare Phare pentru componenta Coeziune Economică şi Socială (sub-componenta Dezvoltarea Resurselor Umane), precursor al AM POSDRU.
  • Formator certificat ANC.
  • Studii post-universitare în materie de guvernanţă, managementul riscului și control intern.
  • Abilităţi solide de negociere cu partenerii naţionali de dialog social şi negocieri internaţionale.
  • Cunoştinţe solide ale acquis-ului comunitar în domeniul ocupării, relaţiilor de muncă, sănătăţii şi securităţii în muncă şi al afacerilor sociale.
  • Expertiză semnificativă în proiecte cu finanţare internaţională (inclusiv Phare si FSE) – pornind de la identificarea nevoilor, structurarea consorţiului, scrierea propunerii de proiect şi până la implementare.
De ce să participi la acest curs?
  • În orice organizație factorul uman este cel mai important, iar analistul are posibilitatea, dar și responsabilitatea să interacționeze și să identifice persoanele-cheie pentru organizația din care face parte
  • Este de datoria Analistului de Resurse Umane să acorde în continuare sprijin și suport acestor persoane-cheie, astfel încât organizația să fie una de succes, cu ajutorul resurselor pe care le are
  • Vei descoperi toate competențele necesare unei persoane în vederea derulării activităților specifice unui departament de Resurse Umane
Ce vei obține în urma participării la curs?
  • Înțelegerea procesului de recrutare și de selecție a resurselor umane
  • Învățarea noțiunilor de gestiune și evidență a personalului
  • Deprinderea abilităților de proiectare organizatorică de ansamblu, atât la nivel de departament, cât și de funcție
  • Planificarea resurselor umane, elaborarea și gestionarea fișelor de post
  • Normarea corectă a muncii, motivarea şi sancţionarea lucrătorilor
  • Realizarea evaluării performanțelor resurselor umane, sistemul de management al calitaţii

Curs autorizat ANC

Durată:  40 ore

Calendar curs

Grupa 1 – 22-24 Noiembrie

Examen grupa 1 – 14 Decembrie

Grupa 2 – 13-15 Decembrie

Examen grupa 2 – 12 Ianuarie

 

Răzvan Ogîrcin

Resurse Umane – Leadership

Despre Răzvan Ogîrcin
  • 24 de ani experiență în training, consultanță, workshop;
  • Peste 800 de programe de training şi dezvoltare livrate;
  • Mai mult de 10.000 participanţi în training-urile livrate;
  • Peste 90 de companii multinaționale în portofoliul individual de clienți;
  • Conduce, din anul 1994, AIMS Human Capital Timişoara;
  • Certificat de Seneca College of Applied Arts în Managementul Resurselor Umane;
  • Licenţiat în folosirea şi aplicarea unor instrumente de evaluare a comportamentului folosite la nivel internaţional – Human Synergistics, Thomas Management International System, SDI International, licenţiat Solutions Focused Coaching methodology;
  • Arii de expertiză: Leadership, Management, Formare de Traineri, Cultura Organizațională, Abilităţi de Comunicare, Comunicare Organizaţională, Managementul Resurselor Umane, Managementul Echipei, Planificarea şi Dezvoltarea Carierei, Recrutare și Selecție, Managementul Timpului, Coaching, Managementul Conflictelor, Rezolvarea Problemelor, Inteligenţă Emoţională.
De ce să participi la acest workshop?
  • Dezvoltarea abilităților de leadership, succesul proiectelor de schimbare şi transformare, dar și gestionarea aspectelor organizatorice și de management a resursei umane sunt aspecte cheie într-o organizație prosperă.
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Cunoașterea termenului de Leadership – concept, definitie, abordări
  • Învățarea rolurilor unui lider și despre diferența dintre Lider și Manager
  • Identifică tipurile de lideri și modelul de leadership propus
  • Dobândeşte noțiuni mai clare asupra: leadership-ului și culturii organizaționale, formarea unei echipe, cultura unei companii (valori, viziune, strategie)
  • Cunoaşterea factorilor care generează cultura organizațională
  • Învăţarea noţiunilor cu privire la culturi defensive si constructive, Modelul Human Synergistics și impactul creat de stilurile de leadership constructiv
  • Deprinde tehnici de motivare și comportamente eficiente de lider

Durată: 4 ore

Tipul activității: workshop

Calendar workshop

Grupa 1 – 24 August

Grupa 2 – 19 Septembrie

Grupa 3 – 16 Octombrie

Grupa 4 – 14 Noiembrie

Grupa 5 – 19 Decembrie

Grupa 6 – 18 Ianuarie

 

Liviu Meseşan

Management de proiect- agile

Despre Liviu Meseşan
  • Director Departament Cercetare si Inovare, Consultant și Antreprenor 18 ani de experiență în IT în calitate de Trainer.
  • Folosește de 8 ani metodologiile Lean și Agile, având roluri ca și Scrum Master, Product Owner, Agile Coach, Agile Consultant cu transformări Agile la nivel de companii de software.
  • Peste 1.000 de participanți la cursurile și workshop-urile susținute.
  • Expertiză în dezvoltarea de software, furnizarea de servicii IT și în administrarea afacerilor.
  • A introdus conceptele Agile la nivel Universitar, susținând cursuri pentru studenții masteranzi de la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad.
  • Trainer, mentor, coach și consultant orientat spre rezultate.
  • Certificare de Trainer, CSM (Certified ScrumMaster), CSPO (Certified Scrum Product Owner), SPC4 (SAFe. Program Consultant), Management de proiect, Management strategic.
  • Pasionat de Agile si Inovare, co-organizator AgileTalks Meetup Timișoara.
De ce să participi la acest workshop?
  • Informaţii asupra modului de lucru Agile.
  • Înțelegerea valorilor și principiilor Agile,
  • Dialoguri interactive, jocuri și exerciții.
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Înțelegere mai profundă a valorilor şi principiilor Agile.
  • Claritate privind rolurile și responsabilitățile individuale și de echipă.
  • Prezentarea Framework-urilor Agile, cum ar fi: Scrum, Kanban, SAFe.
  • Aplicarea metodei de lucru Agile în departamentele de HR, R&D și Servicii.

Nivel workshop: Începător spre intermediar.

Durată: 4 ore

Tipul activității: worskhop

Calendar workshop

Grupa 1 – 22 August

Grupa 2 – 21 Septembrie

Grupa 3 – 5 Octombrie

Grupa 4 – 26 Noiembrie

Grupa 5 – 3 Decembrie

Grupa 6 – 14 Ianuarie

 

Lucian Mihăilescu

Antreprenoriat / Intraprenoriat

Despre Lucian Mihăilescu
  • Absolvent al specializărilor: Sisteme Informaționale pentru afaceri și Master în Business Administration;
  • Trainer certificat ANC din 2012;
  • Certificări în: Risk management (MoR), Project Management (Prince2), Vânzări, Negociere, Team management (HPDI & Jim Bagnola), Leadership (HPDI & Jim Bagnola), Comunicare eficientă (Process Communication Model), Competențe antreprenoriale și Expert accesare fonduri europene;
  • “Carieră” începută după primele 3 luni de facultate, când a demarat primul start-up în camera de cămin;
  • În prezent deține un StartUp pe e-commerce în UK și o firmă de consultanță în Timișoara;

Am acceptat provocarea de facilita workshop-ul ”Antreprenoriat – de la idee la afacere”, pentru a stârni interesul spre antreprenoriat în Timișoara și nu în ultimul rând pentru a da o mână de ajutor pentru a aduce România acolo unde ne dorim cu toții.”

De ce să participi la acest workshop?
  • Educația antreprenorială este un atuu de care nu ne putem lipsi în contextul progresului de la idee la business
  • Creşterea numărului de antreprenori în mediul de afaceri local poate duce la o dezvoltare sustenabilă
  • Începerea şi apoi dezvoltarea unei afaceri este un succes când ai acces şi aplici informaţii primite de la persoane experimentate şi calificate în domeniul antreprenorial.
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Înțelegerea mai buna a procesului de demarare a unei afaceri
  • Identificarea şi clarificarea elementelor cheie ale acestui proces
  • Realizearea unui plan de afaceri şi a unei analize de pieţă
  • Cunoașterea oportunităților de finanțare prezente în piață, scalarea națională și internațională
  • Vei identifica surse de oportunități de afaceri și finanțare a investițiilor și a capitalului de lucru
  • Analiza riscurile
  • Demontarea, împreună cu trainerul, a diverselor mituri ce planează în jurul antreprenoriatului.

 Tipul activității: workshop

Durată: 4 ore

Calendar workshop

Grupa 1 – 27 Septembrie

Grupa 2 – 29 Octombrie

Grupa 3 – 19 Noiembrie

Grupa 4 – 17 Decembrie

Grupa 5 – 15 Ianuarie

Grupa 6 – 13 Noiembrie

 

Codruța Lucuța

Capacitarea femeilor în sectorul TIC

Despre Codruța Lucuța
  • Absolventă a Facultății de Psihologie, cu studii postuniversitare în Psihologie Organizaţională şi Leadership.
  • Peste 2.000 de participanți în programele de training susținute până în prezent;
  • Cel puţin 40 de sesiuni de training și workshop-uri livrate anual în ultimii 7 ani;
  • Mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul resurselor umane şi peste 13 ani de experienţă în cadrul AIMS Executive Search and Consulting;
  • A gestionat numeroase proiecte din multiple arii: Training, Centre de Evaluare şi Dezvoltare pentru manageri şi non-manageri, Proiecte de Cultură Organizaţională, Studii Salariale, Studii de Satisfacţie, Workshop-uri de grup, Coaching Individual, Recrutare şi Selecţie pentru management de mijloc şi de top;
  • Experienţă vastă în utilizarea unor instrumente certificate Human Synergistics, MISCEIT și Strenghts Deployment Inventory, utilizate în proiecte de dezvoltare individuală, de grup şi organizaţionale;
  • Trainer colaborator al Design Sprint Academy Berlin, cu rolul de a dezvolta facilitatori din diverse industrii, în special cel de IT în adoptarea Design Sprint-ului, ca metodologie de lucru în proiectele de inovație.
De ce să participi la acest workshop?
  • Ai șansa de a lua parte la un experiment, în care, alături de ceilalți cursanți, vei porni într-o călătorie în realitatea înconjurătoare a mediului de lucru IT&C, prin care vei avea posibilitatea de a identifica elementele care determină deciziile femeilor din IT, de a-și dori și, prin consecință, de a urma o carieră ascendentă în acest domeniu
  • Workshop-ul va fi unul inspirațional si motivațional, bazat pe studii de caz, aplicații practice și consiliere în jurul unor teme importante
Ce vei obține în urma participării la workshop?
  • Îînțelegerea mai bună a realităţii mediului IT&C românesc – ce ne motivează și ce ne trage înapoi?
  • Cunoașterea mai bună a elementelor legate de diferențele de gen & stiluri de leadership – mituri sau realitate?
  • Conștientizarea efectelor etichetării sociale și a educației stereotipe de gen în dezvoltarea motivației
  • Realizarea corelațiilor între cariera managerială și încrederea în sine
  • Cunoașterea comunități și organizații dedicate femeilor din domeniul IT&C
  • Vei avea posibilitatea de a accesa studii de caz: Femei-lider in Tech

Tipul activității: workshop

Durată: 4 ore

Calendar workshop

Grupa 1 – 25 Septembrie

Grupa 2 – 12 Octombrie

Grupa 3 – 27 Noiembrie

Grupa 4 – 10 Decembrie

Grupa 5 – 31 Ianuarie

Grupa 6 – 7 Februarie

Caravana de conștientizare a importanței formării profesionale

Ești antreprenor în sectorul TIC și vrei să afli mai multe informații despre oportunitățile de formare profesională pentru tine?
În cadrul Caravanei de conștientizare, echipa noastră își propune ca timp de două luni, să organizeze o serie de întâlniri cu antrepenorii din zona de Vest, care doresc să afle mai multe  despre importanța formării profesionale pentru succesul afacerii lor dar și cum pot accesa aceste programe prin intermediul proiectului ADAPTTIC.In plus, pe 18 Septembrie, organizam o  conferinta in cadrul careia aducem împreună atat angajați, manageri, antreprenori din domeniul TIC cat și cei mai renumiți specialiști ai formării profesionale, cu scopul de a identifica nevoile de formare profesionala a mediului antreprenorial alaturi de solutiile cele mai potrivite. Conferința vă oferă atât ocazia de a asista la prezentări, cât și la discuții și dezbateri interesante cu experți în domeniu. Veți avea ocazia și de a interacționa direct cu aceștia prin activități de tip “Open space”, unde cele mai interesante topicuri propuse de participanți vor antrena discuții între cei interesați. Pentru mai multe detalii, Florentin Iancu (Manager de Proiect), vă stă la dispoziție fie la adresa de email florentin.iancu@sitt.ro sau la numărul de telefon 0722625300.

 

Caravana de conștientizare a importanței formării profesionale

Ești antreprenor în sectorul TIC și vrei să afli mai multe informații despre oportunitățile de formare profesională pentru tine?
În cadrul Caravanei de conștientizare, echipa noastră își propune ca timp de două luni, să organizeze o serie de întâlniri cu antrepenorii din zona de Vest, care doresc să afle mai multe  despre importanța formării profesionale pentru succesul afacerii lor dar și cum pot accesa aceste programe prin intermediul proiectului ADAPTTIC.In plus, pe 18 Septembrie, organizam o  conferinta in cadrul careia aducem împreună atat angajați, manageri, antreprenori din domeniul TIC cat și cei mai renumiți specialiști ai formării profesionale, cu scopul de a identifica nevoile de formare profesionala a mediului antreprenorial alaturi de solutiile cele mai potrivite. Conferința vă oferă atât ocazia de a asista la prezentări, cât și la discuții și dezbateri interesante cu experți în domeniu. Veți avea ocazia și de a interacționa direct cu aceștia prin activități de tip “Open space”, unde cele mai interesante topicuri propuse de participanți vor antrena discuții între cei interesați. Pentru mai multe detalii, Florentin Iancu (Manager de Proiect), vă stă la dispoziție fie la adresa de email florentin.iancu@sitt.ro sau la numărul de telefon 0722625300.

 

Conferința de lansare

Conferința “Importanța formării profesionale continue”

Workshop Project Management – Agile

Workshop Resurse Umane – Leadership

Prezentari & Fisiere

h

Agenda conferinta de deschidere

h

Prezentare Speaker - Alexandru Roja

h

Prezentare formare profesionala continua

h

Comunicat Presa ADAPTTIC

h

Prezentare - De ce conteaza educatia continua

h

Importanta formarii profesionale

h

Invitatie conferinta ADAPTTIC

h

Prezentare speaker - Diana Andone

h

Conditii de participare la cursuri

h

Lansare proiect - articol de presa

h

Formarea profesională în contextul actual...

h

Agenda Conferinta ADAPTTIC - 18 Septembrie

h

Prezentare speaker - Mikaela Kets

h

Comunicat de presa conferinta ADAPTTIC - 18 Septembrie

h

Prezentare UnGIR

Contactează-ne

Dacă ai întrebări ne poți contacta folosind datele de mai jos.

Bd Republicii nr 21, Timișoara, Timiș

Mireștean Petronela

0740523500

0748434881

Săndel Cândea

0749 274 440

petronela.mirestean@sitt.ro

sandel.candea@sitt.ro

Trimite-ne un mesaj

8 + 15 =